CircusFórum

Olá! Sê bem-vindo ao CircusFórum =D
O primeiro e único fórum da Britney Spears em Portugal!

Se ainda não estás registado no fórum, regista-te e diverte-te com os fãs já cadastrados!

A equipa - Circuspt.com

Participe do fórum, é rápido e fácil

CircusFórum

Olá! Sê bem-vindo ao CircusFórum =D
O primeiro e único fórum da Britney Spears em Portugal!

Se ainda não estás registado no fórum, regista-te e diverte-te com os fãs já cadastrados!

A equipa - Circuspt.com

CircusFórum

Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

Relógio

Vídeo do Momento

"“Swimming In The Stars"

Tradutor

Networks

B’ Quote

''Be fearless in your choices, and don't be afraid to be yourself!" -Britney Spears (Teen Choice Awards 2015)

Compra:

"GLORY"

FNAC || iTunes

RESIDÊNCIA

TicketMaster

Apoiado por:

Shania Twain: “Britney inspired me to go to Las Vegas”

Fábio4Kill
    Fábio4Kill
    Admin
    Admin

Masculino
    Alerta :
    Shania Twain: “Britney inspired me to go to Las Vegas” Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Shania Twain: “Britney inspired me to go to Las Vegas” Right_bar_bleue

Shania Twain: “Britney inspired me to go to Las Vegas” Empty Shania Twain: “Britney inspired me to go to Las Vegas”

Mensagem por Fábio4Kill Qui 25 Mar - 12:15:37

Shania Twain: “Britney inspired me to go to Las Vegas” Shaniwa

Shania Twain has spoken about Britney Spears recently and revelead that the Pop Princess had a lot to do with her Las Vegas residency.

In one Shania Twain’s episodes of Home Now Radio on Apple Music, the Country legend spoke about Britney Spears.

– Her Las Vegas show inspired me a lot. I loved the room and I thought the show was great, she revealed.

Shania claims Britney was one of the main reason she wanted to go to Las Vegas as well:

I was motivated to get on that same stage.

Still within the topic, the singer also revealed she sings along to Britney’s songs:

– I don’t sound like her but I sing along to her records.

Data/hora atual: Dom 18 Abr - 10:18:39